gamiby Yarın kontrolüm var yerleşme kanaması olabilir mi diye düşünüyorum yaşayan var mı acaba ?( hiç bu zamana kadar olmadı )
blnmyld gamiby Kırmızı değilse çok sorun olcağını sanmıyorum doktorum pembe ve kahve yerleşme kanaması olabilir ama parlak kırmızı görürsen gel demişti
gamiby blnmyld şuan ip gibi siyah kahverengimsi leke geliyor leke pede gelmemiş iç çamaşırıma gelmiş iç çamaşırımda kırmızı rengini anlayamadım nasıl dikkat etmedim çok üzgünüm ağrı girdi belime anlık anladım leke mi gelecek derken geldi
prs_99100 Benim de o haftalarda iki üç kez olmuştu canım kırmızı değilse yerleşme kanamasıdır, endişelenme 🫶🏼
dilarayildirim Benim de olmuştu özellikle ilişkiden sonra da oluyordu doktorum sorun olmadığını söyledi