feyzaaa Nnnn Nnnn Benim de yarın 40+3 oluyor 3,5 cm açıklık varmış yarın suni sancıyla yatışım var dua edin kızlar
Elifn Benim de nişanım geldi sancılarım vardı dün gece sonra kesildi 2cm açıklık var muhtemelen suni alıcam yarın 40+5te Allah hepimizin yardımcısı olsun
Elifn Sblbrt çok bekleme taraftarı değil doktorum riskler yüzünden yoksa ben bir kaç gün daha bekleyelim diyecektim