Ben ilk doğumumu orada yaptım. Mehmet Serdat Kütük tü doktorum. O kadar o kadar memnundum ki ondan anlatamam. Ama şuan orada olmadığı için oraya gitmiyorum. Ben doğumhanedeki hemşire ve doktordan hiç memnun kalmadım detaya girmiyicem canım sadece şunu söylüyücem doğumhanedeki hemşireler ve ebeler bebeğimim kaka yaptığını bana söylememiş. Ve 23 saat karnımda öyle kalmış. Nst ye bağladılar beni 23 saat takip ettiler ben artık dedim doktorumu arayın sezeryan yapsın daha çok beklemek istemiyorum diye. Geldi acil sezeryana alındım doğumum da sonrasında bir sıkıntı yaşamadım doktorum sağ olsun ama. O gerizekalılar o kadar beklettiği için karnımda kakayla bebeğimi 10 gün yoğun bakımda kaldı.