Son adet tarihim 9 mayıs geçen ay hamileyim düşük yaptım ilk kan verdim 13 sonra 23 sonra 50 sonra 102 sonra 270 pıhtı geldi az kanamam oldu dedim kese dustu cuma günü sonra düşük yapiyorum diye uğraşmayı bıraktım sonra gobegimde yine hamile gibi sislik hissettim pazartesi kan verdim 320 çıktı yükselmiş dis gebelik mi acaba yaşayan var mı 😢