mamymir Kızlar bugün 12+4 mü birazdan tarama testi için gidicem ikinci gebelik ama tedirginim ilkmiş gibi sizler ne durumdasınız 🌼😍
allykty mamymir 12+3 ten selamlarrr bende cumartesi gittim test için cuma sonuç için tekrar gideceğimm🥹
mamymir allykty benim dönüşüm 2.3 haftaya dedi yaa iyi dedi ama şükür baktı hayırlısı ile alalım kucağımıza bebişleri