nur_cill Kızlar 15+1’im, uyandığımdan beri vajinamda sanki bir damar ağrısı oluyor. Yani sol iç tarafında hafif ağrı mı batma mı desem bilemedim, ara ara oluyor akıntım vs yok İlk gebeliğim. Böyle olan var mı, merak ediyorum
minikfasulyeo nur_cill aralarda olur o kanama çok şiddetli ağrı olmadığı sürece problem olmaz dinlenin hep
blnmyld nur_cill Ağrı olabilir çok şiddetli ve kanama eşlik etmiyorsa rahim büyüdüğü için ağrı yapar canım
semraaaaaaa nur_cill cnm bu pelviks ağrısı diye geçiyor benimde vijanam iç bacaklarım ağrıyor birde ilerleyen haftalarda bacaklara yatarken kramp giriyor. 20. Haftamdayım bende doktorum magnezyum başlattı
minikfasulyeo nur_cill o hissi biliyorum korkmayın dediğim gibi kramp gibi gelip gelip gidiyorsa problem yok Örnek veriyorum çok feci ağrı olur hiç durmadan devam eder kanamaniz olur Allah korusun o zaman kesinlikle doktora gidin
vanilyax Benimde 15.haftada agrı oldu doktora gittim sıkıntı yoktu daha sonraki haftalarda geçti canım