Merhaba arkadaşlar,
38+0 ım.
Bebegim minyon, 2900lerde geçen hafta da 2900e yakındı. Doktorum artık çok kg almaz dedi. Sizin de öyle mi durumlar?
Bir de kafa ölçüsü 36+4 çıktı. Genel diğer ölçüleri de 36.haftalarda. Geçen hafta da öyleydi. Sizin 37.haftayla 38 arasında farkı nasıldı