Merhaba arkadaşlar 20+0 hamileyim . Geçen hafta bebeğin eşi rahim ağzını kapatıyor dedi doktor . Kanama ve erken doğum riski olabilir dedi. İlk gebeliğimde böyle bir şey yaşamadım ve oldukça korktum. Uzun yolculuk ve cinsel ilişki yasak dedi . 2 hafta sonra detaylı ultrason var o zaman tekrar bakılacak . Ameliyat esnasında anne için risk neler ? Maalesef çok korkuyorum çünkü 4 yaşında bir kızım var hormonların da etkisiyle en kötüsünü düşünüyorum. Ne yapmak gerekir bu süreçte yardımcı olabilirseniz çok sevinirim ❤️