Kızlar ilk gebeliğim 17+5 teyiz çarşamba kontrolüm vardı miyomlardan dolayı bebek biraz yukarıda ama gelişimi normal dedi doktorum hala hareketlerini hissetmemem normalmi birde Acura fetal doppler almıştım bir noktada kalp atışı duydum buldum dün sonra kesildi birden bu cihazı kullananlar nasıl verimli kullanıyor acaba