Arkadaşlar hamile kalmadan önce doktorumun verdiği vitamin ilacı vardı oxy Rex hamile kaldıktan sonra da doktorun farklı bir vitamin ilacı verdi ama ben unutup diğer ilacı içmişim yani hamileliğim boyunca belki dört tane beş tane falan içmişim zaten o da hep bende kusma yapıyormuş o yüzden şimdi de korkuyorum acaba bir şey olmuş mudur bebeğin sağlığına zarar vermiş midir böyle bir şey