hkrgs Nursenaikikat sonuçlarını e nabızdan mı öğrendiniz bende sonuçların çıkmasını bekliyorum acaba siz nereden öğrendiniz merak ettim
Nursenaikikat hkrgs ense kalınlığını fln doktorum bi rapora yazmıstı kanla birlikte laboratuvara vermem için betayı da e nabızdsn tahlillerim bölümünden baktım
huzurlugebe Eğer özel hastane değilse ben üniversite hastanesine gidiyorum kendi sayfalarından grafiğe de ulaşıyorum öyle de bakabilirsin
Nursenaikikat huzurlugebe üniversite hastanesi benim de özel muayene olarak gidiyorum ama yine bakabilir miyim acaba
huzurlugebe Nursenaikikat bakabilirsiniz benim ki gazi üni hastanesi kendi sayfasından sonuç olarak bakıyorum hertürlü sonuçlar çıkar orda dr özel olsada
yagmra Nursenaikikat ben devlete gitmeye başladım 9+1 im 11+3 e denk gelecek şekilde randevu buldum erken mi ya
Nursenaikikat yagmra yani bence erken değil canım ben 12 de gittim ama 11 de gideni fln da duymuştum zaten 11 ila 14. Haftalar arasında yapılıyormuş en ideali de 11 12 haftalar arası için rahat olsun🌸