unix 16.haftadayım şimdiden kullanmaya başlamak istiyorum. İlk gebeliğimde kullanmadm baya çatladm.Kullanıp memnun kaldığınız çatlak önleyici kremler hangileri ?
melikeasell unix ilk gebeligimde öğrendiğim andan itibaren en ucuzundan en pahalısına hepsini kullandım,37 de 1 günde çatladım sonrada doğurdum, şimdi 12 haftalık olduk anca başlayacağım zaten harita gibiyim Vazelin kullanacağım direkt şu anlık
beyazakgl unix valla en pahalı kremi de kullansan en ucuz kremi de kullansan çatlayacaksan çatlıyorsun 37 haftalığım tamam ahım şahım yok ama var çatlağım özellikle 8. Aydan sonra çatlıyor insan
izguler unix trendyoldan MAMAAURA şu an 2.ürün 1 tl kampanyası var. Temiz içerikli ve misss gibi kokuyor yağı özellikle. Yağını gece, kremini gündüz kullanıyorum çok güzel nemlendiriyor ama çatlamaya ne derece engel olur bilemiyorum. 20. haftamdayım ben de ♥️
mavisim25 Badger markasının belly butter yağını kullandım teneke kutuda , hiç çatlağım yok sıfır. sadece geceleri yatmadan önce sürüyordum tüm gün nemli kalıyordu. Son aylarda 3-4 günde bir de bade natural shea yağı sürdüm
merve_tp 29+3’üm canım baştan beri aşağıdaki ürünleri kullanıyorum henüz çatlamadım ama bilemiyorum çatlar mıyım önümüzdeki 10 hafta içinde
merve_tp unix trendyoldan aldım %100 saf shea butter yağı. Duştan sonra mutlaka sürüyorum hatta bio oil sürüyorum iyice emdikten sonra shea butter sürüyorum gece sürdüm şu an hala azıcık daha nemi var mesela. Hindistan cevizi yağını gün içinde aklıma gelince sürüyorum. Shea butter katı bir yapıda elimde eriterek sürüyorum.