kubrasevennn 15 Nisan da üçüncü sezeryanimi oldum genel anestezi ile çok rahat geçti iyi ki genel anesteziyi sevmişim ikinci sezeryandan kaynaklı yapışıklık çok olmuş iyilesmememis bile tam olarak , zaten ikinci çok zor gecmisti spinal olmuştum travma kalmıştı üçüncü sezeryanim korktuğum gibi olmadı çok şükür