bebeybi hamile yastığı aldım bu daha küçük olanlar ortası cırtlı sağında solunda yatay küçük minderi olandan . Ben cırt cırtı söküp birini sırtıma birini belime destek olarak koyuyorum sola yatıyorum sırtımda yastıklar destek olunca sağa dönemiyorum yastıklar hafif eğimli rampalı gibi sırtıma ve belime destek iyi oluyor çünki kaburgalarıma baskı oluyordu yastıkları böyle düzenleyince iyi oldu ,sola yatış pozisyonunda bacağımın arasına başka bir yastık koyuyorum pelvik vs baskı olmuyor , bir de sola yan yatınca göbeğim bazen alttan destek istersem ufak yüksek olmayan minderin ucundan karnımı alttan destekliyorum 🤣🤣🤣 sola yan yatış bazen sıkıyor ama bedenim sola dönük oluyor yastıklar sayesinde , sadece kafamı sağa çeviriyorum daha rahat nefes alıyorum biraz karışık anlattım ama 🤣🤣