busrax_ geçen ay sen gibiydim internetten 12 tane test aldım dpo 10a kadar test yaptım hepsi bitti kalmadı elimde birde bu üçüncü bebeğim öyle düşün heyecanla sabah öğlen akşam test yaptım deli gibi elimde test bitti gidip kan verdim kanda da negatif gördüm artık adet olmayı bekliyodum hiç umudum yoktu asla yoktu dpo 18e denk gelen gün normal jinekolojik muayenem vardı gittim rahimde kalınlaşma var heralde adet olacaksın tam bu gün yada yarın dedi bi kan alıp bakalım dedi doktor betada almış beta 165le hamile olduğumu öğrendim çok şükür