edaercubuk 34+0 olduk bugün çok şükür güzel gidiyor sağlıkla gelsin Rabbim tüm hamilelere kolay doğum nasip etsin inşallah ❤️Sizler kaçıncı haftanızdasınız doğuma ne kadar kaldı😍
__k edaercubuk benim de dün geldi bebiş doğdu butonu. Hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alalım inşallah.