Cumartesi günü öğle alt bölgem ağrımaya başladı bunları yaşarken 38+6 gecesinde buna sancı eklendi galiba doğuruyorum dedim sabahı bekledim iyi kötü sonra acile gittim nst’ye bağlandım biraz sancım çıktı sonra Bir de akşamüstü geldi dediler akşamüstü de gittim orada da işte sancılarım 50′yi gördü yani sancım var dedi alttan muayene ettiler yumuşamış dediler nişanın açıklık bir santimdir ama bu üçüncü doğumum olduğu için önceden kaynaklıdır dediler bu iki santim dün de işte doktora gittim her şey gayet iyi dediler ama bu sefer şeyde sancı çıkmadı nst dedi suyu falan iyi dedi doktor ben anlamadım böyle olabiliyor muydu ya sanki ben geliyorum dedi sonra vazgeçti böyle yaşayan var mı ama akıntım geliyor sanırım yavaş yavaş nişan düşüyor belim ağrılar buraya mı sıklığı yok cumaya kadar bekleyebilir miyim ki acaba cuma doktor kontrolüm var