1ogrencianne Selam hanımlar. Zaman nasıl geçecek derken bizim için de doğum vakti geldi çattı. Bugün hastaneye geldim dualarınıza talibim. 2. sezaryenim olacak biraz stresliyim. İnşallah ben de buraya güzel bir hikâye yazabilirim 🤲🏻🤲🏻
zehrairem 1ogrencianne canin inşallah kolaylıkla atlatıp sag salim bebeğine kavuşursun haziran anneleri tek tek eleniyor bende su an hastanedeyim sezeryan icin gun almaya geldim 36+5🩷ameliyat sürecini paylaşırsan sevinirim 🤗
myangelson 1ogrencianne Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 🤲🏻 inşallah çok güzel geçer ameliyat ve sonrasındaki toparlanma süreci 🌸
FatmAzra_ 1ogrencianne Rabbim yardımcın olsun umarım çok güzel nir doğumun olur hemencik toparlanırsın💞