nuriyegcl işte belden iyi ayarlamak lazım sıkılığı. Mesela benim oğlumda belinde bantlar üst üste denk geliyor öteki türlü daha küçük bezler bacaktan çok sıkıyor olmuyor. Ben e bebek pofy kullanıyorum ama bittiğinde bimden Jenny willy de kullanıyoruz. Geçen sleepy yeni çıkan double soft bezini de denedim külot bezini, kalıbı baya küçük geldi öteki bezlere göre. dün 6 numarasını aldım deneyeceğim. Eğer bu iyi olursa onunla devam etmeyi düşünüyorum çok yumuşak ince çok güzel bir bez