ilaydarabiaoz Hanımlar Günaydın hepinize ben dün kahverengi lekelenme yaşadım bat 19 Haziran sonrasında göğüslerim de hassasiyet ve dolgunluk yaşayınca bu arada 15 Haziran’da 10dpoydum bugün ise 11 dpoda bgood diye hiç duymadığım bir marka ile ilk idrar testi yaptım hemen silik çizgiyi gördüm kan vermek istemiyorum hemen sizce bu testte var mı yoksa ben mi sadece çizgi goruyorum teşekkür ederim simdiden ❤️✨🌼
Melekk_38 ilaydarabiaoz canım bende geçen bu testten yaptım hatta daha belirgindi yalancı çıktı başka testle dene
ilaydarabiaoz _pearl ama bu markaya guvenemedim sanki adet günü kan vereceğim peki.lekelenme oldu normal mi
ilaydarabiaoz glcnylmzz öyle yapacağım hangi test güvenilir bilmiyorum artık hepsi yalancı pozitif çıkarıyor cidden
glcnylmzz ilaydarabiaoz awoxda ben hiç yalancı pozitif görmedim Test takipli gideceksen 2 farklı test al o şekilde koyuluk bak
ilaydarabiaoz Melekk_38 glcnylmzz benim adetim kesildi yine sadece leke geldi kesildi sadece peceteye sulu pembe akıntı geliyor pedime gelmiyo adetimi bekleyiyim en iyisi kan vereyim
Mucizem_63 ilaydarabiaoz merhaba adetime 13 gün var bugün çok açık renkte pembe leke geldi pecetye aynı sorunu yaşadım nedendir acaba