iyi geceler arkadaşlar, bu benim ikinci gebeliğim ama bir dahasına tövbe ettim resmen. Gebeliğimin başından beri asla deliksiz 6-7 saat uyudugumu hatırlamıyorum. Şuan 33+2 günlük hamileyim ve inanın bugüne kadar toplasanız on kere deliksiz 6-7 saat uyumamısımdır. Bölük börçük uykular ve sürekli uyku hali, haliyle sıfır enerji..var mı böyle bir durum yaşayan?