bus0707 bebeği emzirecegim müsaade ederseniz de çıkar odadan, hayır demeyi zor olsa da öğrendim, istemediğin bir şey olunca bunu söyle küsen küsebilir. Ve bencede kimsenin yanında emzirme kayınvalide bile olsa, ben ne kadar yakınım olursa olsun anne bebeği emzirirken yalnız bırakırım. Erkeklerin zaten olmasını saçma buluyorum, yeni doğum yapmış birinin yanında ne işleri var, bebeği gör git 10 dakika max yani, eşinizin duruşu da önemli tabi