Kızlar 16 haftalıkken memleketimde ilk defa gittiğim doktor tarafından amniyotik bant kelimesini duydum ilk defa… Bu banta bebeğin herhangi bir uzvu değerse yapışıp anomali oluşturma ihtimalinin olduğunu Perinatolojiye görünmem gerektiğini söyledi ertesi gün hemen göründüm ve bu bantın olmadığını söylediler. 1 hafta sonra yaşadığım şehirde devlet hastanesinde detaylı ultrasona girdim orda da bant yok dendi.. bugün rutin kontrollerimi yapan doktorum da bu bandı gördüğünü bebekten uzakta olduğunu söyledi. Kafam allak bullak oldu bu konu hakkında fikri olan yaşayan ve sağlıklı olarak bebişini dünyaya getiren oldu mu acaba bilgilerinize ihtiyacım var psikolojim bozuldu artık 😪