EsraSevimli oldedi Ben doktoruma sormuştum.Aslında hem aç hem tok kullanılabiliyor.Fakat vitamin olduğundan dolayı yemekle beraber ya da yemekten hemen sonra sindirilmesi daha kolay olduğu için tok kullanmak daha etkiliymiş.
KayraTuba Bende geçen ay hamileliği düşündüğüm için almıştım folbiol dan bügün hamile olduğumu öğrendim hemşire iki günde bir içmelisin çok yüksek mg ve değerleri dedi o yüzden sormak istedim