tgc1nur 33 den beri 3-5 günde bir nişan geldi 37+6 yım bugün bütün gün geldi beyaz sarı arası. Bunu yaşayıo hemen doğuran oldumu ?
tgc1nur cansubesir sarımtırak kahverengi yada bej gibi içinde ince kırmızı çizgi barındıran bazen barındırmaz öyle bişey kimisinde kanlı olur koyu kahve olur gelince anlıyorsun zaten. Yapay zekaya çek at o sana söyler
gulay45 Pembe yada kırmızımsı oluyor biraz benimde ilk gebeliğimde gece 6 gibi uyandığımda gelmiş akşam sancım geldi gece 12de doğurdum
tugbabykmrlr gulay45 ben de bugün tam 36 oldum aşırı bi akıntıyla kalktım 2 kere altımı değiştirdim yine geldi ayağa kalktım bacaklarımdan su sızdı acile gittm su değil dediler nst ye bağlandım normal dediler eve geldim kırmızı akıntı var nişan mı ağrım da var
gulay45 tugbabykmrlr nişan olabilir kırmızıysa ağrında varmış doğum başlıyor olabilir yarım bidaha git bence
tgc1nur Doktor nişan geldikten sonra 1 ay sonra bile olabilir demişti bende hiç bitmedi gelmesi anlamadım ama ilk defa bütün gün sürdü