bydgn_96 birinci gebeliğimde 16 haftalıkken korona olmuştum ne ilaç içebilmiştim nebitkisel şeyler . Ama neyle geçti biliyor musun o öksürük krizlerim her sabah ve gece yatmadan önce su bardağının yarısını kozalak şurubu doldurdum sonra diğer yarısına da sıcak su ekleyip karıştırıp içtim öksürüğüme öyle bir iyi gelirdi ki . Üzülme canım benim rabbim isterse hiç bir şey olmuyor o bebeklere . Dediğim gibi yap . İstersen sen de araştırabilirsin kozalak şurubunu benim mucizem olmuştu