Baby_girl 37+5 im şu an .İlk başta kalça çıkikligi geçirmiştm diye sezeryan öneririm dedi .bugün de çatı muayenesi olduk korkulacak birşey yokmuş çatin musaitmis dedi parantez açtı bebeğin baş yapisi biraz büyük ama.yine de istersen normal denerim dedi ama alttan seni biraz zorlar cesaretin varsa normal değilse 4 nisan da sezeryan la alırım dedi .Şimdi ben kararsız kaldım.bas yapısı büyükse madem alttan dikiş yemek mı üstten dikiş yemek mı ?😂Bir de alttan kaç dikiş yerim acaba 😃kafa bir milyon oldu bende siz olsaydınız normali bekler miydiniz doktorumdan çok memnunum ama.lades oynuyor benden cesaretin varsa çatır çatır keserek normal.dogurturum seni dedi bildiğin 😁
Depresif_polyanna Baby_girl o kesikle poponun üstüne oturabileceksen normali dene ama ben cesaret edemem sanirim😁
Baby_girl Depresif_polyanna yaşım 27 ilk çocuk ve tecrübesizlik var 😁oturamam galiba ama.normal.dogurmkta istiyorum acaba suni mı alsam 39+0 da
[silindi] Baby_girl bende 10 sene önce ameliyat oldumda kalçadan o yuzden sordum kadın dogum doktorum ortopediyle görüş dedide o yuzden sordum ben normale cesaret edemiyorum zaten astımda var
Baby_girl [silindi] ortopedi epidural sezeryan olabilir ama çatı müsaitse normal i de deneyebilirsin çatı ile alakalı dedi
Merve123a Baby_girl aşlatn lesilmeldense sezeryan tercihim nedense hep korkarim altan lesilmeyi aklimdan bile geçirmeye korluyorum çünkü
Pnr_jr Baby_girl Tercüme edeyim, kesik atılma ihtimali yüksek(Tr de nerdeyse her doktor atıyor) ama normal mümkün . Ama sezeryan da işime gelir onu dersen daha iyi bana hemen alayım demiş..
34akd58 Baby_girl senin yerinde olsam normal dogumu denerim alttan dikis daha rahattir her turlu ve kolayda egilip kalkarsin emzirirkende karin kismin acimaz doktorlar cocugun kafasi su toplu oldugu icin oyle diyor genelde o huzden bence dene