tugbabykmrlr Yatıyordum bi anda baya bi akıntım geldi ıslandı değiştirdim tekrar ıslandı sonra bacaklarımdan aktı ve koyu kıvamlı akıntı geldi acile geldim su değil akıntı dedi nst ye bağlıyım şuan ve hafif regl ağrım başladı bebek de hala makat geliş ya
tugbabykmrlr Her şey normal dediler yolladılar ama nst de ben 45 i gördüm ve eve geldik kırmızı akıntı geldi nişan mı oluyo