caglacimm Kizlar geçen hafta acil serklaj oldum hem rahim ağzı kısalığı hemde açılma vardı. Doktor yine yatış verdi ve bebeğin kesesi çok aşağıda erken doğum riskin yüksek dedi. Böyle olup zamanında doğum yapan var mı şuan 22 haftalık gebeyim