elatoriaa An itibari ile 34+1 im hareket ettikçe çok canım yanıyor böyle sanki dirsegi ile bastırıyor karnıma balık gibi bir o yana bir bu yana sizde de böyle mi canım çok yanıyor
anonimmom_ elatoriaa o kadar can acıtıyor mu karında bebiş yaa o aşamaya gelmedim henüz hissetmiyorum 😄
nur_dum elatoriaa Benimde öyle 33+3 üz bizde, sağ tarafta daha çok baskı yapiyor ayaklarıyla, fazla oturamıyorum zaten nefesim daralıyor gece uykum hiç yok, pert oldum şimdiden.
anonimmom_ elatoriaa bi yandan heves ediyorum bi yandan da böyle rahatımın bozulmasını hiç istemiyorum hahahha
elatoriaa buse76 nur_dum Düz yatınca resmen ayaklarını hissediyorum göğüsümin arasjbda elliyorum tutuyorum yani bu kadarda olmaz
lepiska27 23+2 Ben karnımda çimdikleme gibi acı hissediyorum o bölgeye dokundugumda sert oluyor sanki ayağıyla itiyormus gibi karnımmı geriliyor yoksa bebek mi yapıyor 🥺
dam1a_ Haftadayım sağ kaburgamın altında duruyor dik duramıyorum bazen 🥲 ama o acı bile güzel sağlıkla gelsin bebislerimiizz✨
sarumervee elatoriaa benimde bazen çok acıtıyor karnımı yırtıp sanki çıkacakmış gibi o an oluyo arada
pengumommy 26+6 ikiz hamileeyim canımı çok acıtıyor bel ağrım var 8 haftadan beri sanki bilerek sağ tarafıma toplanıp belimi tekmeliyorlar 😂