Ben çocuğumu bırakmadım. 16 haftalık doğum yaptım doktorum ısrar etti ama ben istemedim. Aldım bebeğimi eve getirdim hoca da geldi yıkadı kefenledi dedemin kucağında şimdi. Pişman da değilim kim bilir nerde olcaktı nereye atcakları belirsiz şimdi tam yerinde vicdanım da beynim de çok rahat.