bozken ozdemirayca ay benimde 38+2 yapmadığım yürüyüş kalmadı temizlik desen onu da yaptım ama yok ne bir belirti ne bir sancı
ozdemirayca miniginannesi__ cumartesi günü gittim nstde ağrı sancı çıkmadığı için bakmadı bu hafta cmt 39+1 oluyor o zaman bakacakmış
_kbra__kbra_ Benmde 34+3 her nts gittigmde sancı cıkıyo düşük ilacı kullanıyorum günde 3 tane erken doğum riskim var diye bakalm nolcak artık doğurmak istiyorum çok zor
ozdemirayca _kbra__kbra_ benim 22. Haftadan beri erken doğum riskim vardı 36. Haftanın sonuna kadar hep yattım şimdi gelesi kaçtı herhalde 😣
rny474747 ozdemirayca 39+3 oldum halen tık yok akla gelebilecek herşeyi yaptım demek ki herşey nasip vakti ne zamansa o zaman gelecek sağlıkla gelsinlerde
pskmommm Benim de 38+5 geçen hafta çatı bakıldı normal doğurursun dedi hatta asla sorun yok 1 hafta sonra gel zaten 10 gün falan kaldı 40 a bakalım normal istiyorum ama.. acaba erkek bebek oldukları için mi 40 ı bekliyor sıpalar hiç belirti yok çünkü 😂
Rukayyer Benim diger iki çocuğum 40 haftada geldiler. Bu bebeğimde erken risk var. Suyum çok 33+4 günümdeyim düşük ilacı başladı bugun ciger gelistirici igne yaptırdım. Birde makattan fitil verdi. İnşallah hayırlısı ile 38 görsem
ozdemirayca Rukayyer 22. Haftadan beri aman 28 olsun 32 olsun 34ü geçersek tamam 37 de oh çektik hala gelmedi moralini yüksek tut bende progestan kullandım suyum benimde fazlaydı daha yeni azalmaya başlamış ☺️☺️
halie ozdemirayca 38+1 hiçbir belirti yok ilk gebelikte 38+2 de doğum yapmıştım ins çok sürmez buda belimin ağrısından kurtulmak istiyorum yüz üstü uyuma moduna geçmek istiyorum 🤣
ozdemirayca halie belim ağrıyor ama arada yada çok ayakta kalırsam ama onun harici nişan gelmesi su gelmesi yani ağrı sancı hiçbir şey yok😂
halie ozdemirayca ben doğsun istyrm artık ya sürekli ağrı sızı cekmektense birden ağrıyı çekim bitsin istyrm🥰