36+1 haftalıkken bebeğim boynuna kordon doladığı için acil sezaryene alındım. ameliyatın hiç korkulacak bir tarafı yokmuş ben çok panik bir insanım normalde bide okuduğum onlarca sezaryen hikayelerinden korkmuştum açıkçası spinal iğnenin ne girdiğini hissettim ne de ilacı verirlerken ağrıyı hiçbir ağrısı yoktu ufak tefek dokunmaları hissediyorsunuz ama acı kesinlikle yok ben hissediyorum diye söylemiştim 5 dakika içerisinde bebeğimi çıkardılar. odaya geldikten sonra uyuşukluk geçtikten sonra sondam çıkarıldı ve tuvalete kalkmam gerekiyordu ilk kalkış zor tabi ki tansiyonum düşmüştü benim ama sonrasında ilk kadar ağrı hissetmedim. Korkanlar varsa lütfen korkmasın inşallah pozitif doğumlar gerçekleştirirsiniz ben hamile kaldığımdan beri zor şeyler yaşadım hamileliğimi hiç özlemiyorum desem yeri var ama doğumum bu şekildeydi. 🌸