btl0707 Kızlar iki sefer farklı günlerde afadersiniz ama baya dolu dolu bi akıntı geldi ama rengi öyle kırmızı pembe ya da kahve değil normal yeşilimsi .. acaba bu normal akıntı mı oluyor yoksa nişan mı bilemedim 37+2 yim şu an
tahamommy btl0707 yeşil enfeksiyon belirtisi oluyor canım benim bildiğim, benimde yoğun beyaz gelirdi ama hiç biri nişan değilmiş, nişanım baya kahverengi gelmişti öyle anlamıştım
D_erin1 btl0707 yeşil normal değil Dr git sarı jolemsi oluyor içinde pembe damar gibi veya kahverengi kıvamlı normal akıntı gibi değil
eminee_ btl0707 nişan kan topağı gbi mukus şeklinde geldi benim kahverengi akıntı içi hafif damarlı gbi enfeksiyona benziyor seninki canım
byznrgkcn Evet enfeksiyon bende de var yeşil ve sarı oluyor Bazende peynir kesiği gibi bembeyaz geliyor değişiyor Ama nişan daha farklı bir şeymiş parlak kırmızı oluyormuş çoğunlukla öyle diyorlar yani Benimde gelmedi hala 40+6 olduk bekliyoruz bakalım