Aslyllmmaazz Merhaba bu hastanede doğum yapan var mı, tecrübelerinize talibim. Bende 21 haftalik gebeyim Tülin Eroğluna takipliyim
nuurkaya Ben de 34. Haftadan beri kendisine takipliyim. Şu an 36+5 olduk. Doğumumu orada yapacağım inşallah şimdilik iyi gidiyor normal doğum düşünüyoruz. Yarın kontrolüm var doğum için odaları ve ne gibi hizmetler sunulduğunu öğreneceğim inşallah.