merveozdn 40+2 olacağım yarın henüz sancım yok, bugün kontrolde her şey iyi çıktı çok şükür. Neler önerirsiniz? 🌝
Spor merveozdn bebisimz.galiba gelmek istemiyor egzersiz yapın youtubten acin izleyin sanciniz hicmi olmuyor doktor demedim kaç gün sonra artık alırız sizi doguma
nur_344 merveozdn İlk doğumumda hiç bir belirti yoktu 40+4 te doğdu gece birden hafif bel ağrısı girdi düzenliydi ama geçmiyordu daha sonra nişanım geldi sabahınada kontrolüm vardı gittim 3cm açılmıştı suni sancıyla doğurdum
merveozdn Spor pilates yürüyüş egzersiz hurma hepsini düzenli yapıyorum 36. Haftadan bu yana 😁🫣 41 e kadar bekleyelim dedi
orhismommmmmm merveozdn Benimkide 40 a kadar bekleyecek suni vercek. 39+4 olduk bende herseyı yapıyorum tık yok
Spor merveozdn hurma iy egzersizde yapın bakalım ayyy 41 kadar bekleyin demiş doktor bizde bekliyelim bakalimm ay inslaalh hemen gelir 😁♥️
kymzfatma Doğum başlatan eğzersizler var onları ayrıca deniyebilirsiniz perine masajıda uyarım yaptığı için doğum başlatıyo bende kzıımı 40+2 de doğurmuştum
ozdemirayca 38+4 benimde. Yürüyüş hurma ananas tüm tuşlara bastım ne bir sancı ne bir belirti hiçbir şey yok :/