Merhaba sevgili anneler🤍 ikinci doğumum oldu. 11 Haziran İkindi vakti nişanım geldi neyse çok umursamadım normaldir diye akşama doğru kalçama baskı hissetmeye başladım komşuma sordum böyle bi durum var oğlumda böyle olmamıştım sancım da yok napmalıyım diye hastaneye git hemen bence dedi. Bende madem öyle duş felan alayım sıcak sudan faydalanayım gitmeden dedim. Gittim hastaneye 21.38 de direkt açıklık kontrolü yaptılar 2 cm çıktı ardından nst çekildi sancı tavan ama ben hissetmiyorum doğum başlamış resmen. Neyse 1 saat orada geçti doğumhaneye çıkardılar yatış verip. Pilates topu ile egzersiz, yürüyüş , eğil kalk yaptım bayağı. Ebeler baktı açılma durumuna sürekli olması gerektiği gibi ilerliyordu ama ikinci doğum diye bir anda doğum olur diye de yanıma sık sık geldiler neyse en son doktor geldi 7 cm olmuştum. Doktor öyle özel hissettirdi ki aşırı kaliteliydi devlet hastanesi doktoruna göre, hızlandıralım dedi. Damar yolundan açıklığı hızlandıracak bişeyler verdiler 3 kere. Sabah oluyordu artık uykusuzluktan, sancıdan ölmüştüm nasıl olduysa gözüm daldı. Son doğum sancısı geldi gözümü bir açtım ölüyorum sandım. Doktor, ebeler yanıma koştu bacaklarını kapat diyerek direk doğumhaneye aldılar koştur koştur . Girdim 5.35 de, ıkın dedi ıkındım, bir daha dedi yine ıkındım, biraz dinlen dedi yok geliyor diyip devam ettim 5.38 de çocuğumu kucağıma verdiler. 3500 kilo demişlerdi 2800 doğdu ama çok şükür sağlıklı o da bende. Rica ettim çocuğumu bensiz götürmeyin diye tamam dediler. 1 buçuk saat dikiş atıldı tam, o zayıflıkla yırtarak gelmiş sıpam 😄😌 beni giydirip tekerlekli sandalyeye aldılar kucağıma prensesimi verdiler sarılarak gittik odamıza. Sarılık felan olmadı emmesi de güzel , evimize geldik şimdi birlikte yatıyoruz evden herkesi gönderdik. Sormak istediğiniz bişey olursa severek cevaplarım. Rabbim herkese kolay doğum nasip etsin inşallah. İsteyen herkese de bebiş 🫶🏼❤️😘🌸