selamlar, benim geçtiğimiz pazartesi beta hcg değerim 2500lerdeyken 4 gün sonraki tahlilde 3500 civarı çıktı. sonrasında da kesen güzel görünüyor ama hormon istediğimiz gibi artmamış dedi doktorum ve hem iğne hem de fitil olarak progestan verdi. bu durumu yaşayan oldu mu ve bu durum düşük riskinş yok eder mi düşük yaparım diye çok korkuyorum