lavenka Merhaba hanımlar 13+2 de doktorum yüzde 95 erkek dedi hatta al bu da pipisi dedi. Böyle birşey yaşayıp sonradan kız denilen var mı acaba 😃
Bianne_ lavenka benim oğlumda 12 haftalıkken doktor net erkek demişti erkekte çok yanılma olmuyor sanırım 😂 şuan ikinci bebişime hamileyim 13+1 bugün gittim ama bunda cinsiyet göremedim dedi sadece 🫠
Zarifhnm1 lavenka bana da o haftalarda erkek dedi pipi de gösterdi başka doktora gittim 19. Haftaya kadar net erkek diyemedi 2 gün önce net erkek dedi
atanamayansokrates Bizde de ilk başta erkek denildi hatta pipisi de burada dedi. Sonra 2-3 kontrolde de hep erkek denildi ama detaylı ultrason da kız olduğunu öğrendik