melikeasf Selamlar burda yeniyim dün beta hcg 150 çıktı 2 tane idrar testi yaptım hafif iki çizgi çıktı iki testte de adetim 2 gün gecikti. Bulantı halsizlik sürekli uyku duygu değişikliği çok karmaşık şeyler yaşıyorum sizce bebek var mıdır?
Esma006 melikeasf var aşkım var önemli olan iki günde bir aynı hastanede ve ilk betayi saat kaçta verdiysen o saatlerde vermeye özen göster sağlıkla gelsin kadın doğuma randevu al istersen
bingaling562 melikeasf önemli olan test değil zaten kan değeri kesin sonuçtur. 2 günde bir beta hcgnin yükselişi önemli şu an
melikeasf Esma006 yarın sağlık ocağında kan vermeye gideceğim son adetime göre hesap yaptım 4+2 çıkıyor ultrason da çıkmaz değil mi ?
AnayimBenAna_ melikeasf yarın yine beta ver sağlık ocağında test güvenilir değil belki ama beta baktırmışsın en garantisi o zaten :)
Esma006 melikeasf yok canım çıkmaz erken doktora gidip de strese sokma kendini ben 3 haftalıkken gittim görünmedi etmedi boş dediler yıprattım kendimi 7-8 haftalıkken git 3 hafta fln evde bekle sen yine sağlık ocağında ver iki katı artıyorsa sağlıklı gebeliktir