aksoyyy 17 + 2 haftalık şu anda herhangi bir hareket hissetmeme karnım fazla büyümemesi normal mi bu durumu yaşayan var mı
dil_n aksoyyy bende 17+0 oldum hamdolsun Sabah pantolonlarım kapanıyor ama öğleden sonra kapanmıyor 😊 dışardan belirgin göbek yok ama gün içinde şişkinlik ile çıkan bir göbek var Hareketleri de öyle belirgin değil ama göbeğim kaşınmaya başladı sağlıkla büyüsün inşallah Sağlıkla gelsinler inşaallah 🌼
beybimom_ aksoyyy bende tam tersi karnım fazla mı büyük diyorum ya instada filan herkesin karnı küçücük filan bide çatlaklarım oluşmaya başladı attan küçük küçük katre yağı kullanıyorum ama bilemedim
zeyzeynur 17+3 olarak aynıyız bacım ama benim karnım hafiften belli olmaya başladı aşırı kaşıntım var sende oluyor mu bu. Bir de doktor bana 2 haftaya hissedersin demişti. Çoğu kişi ilk hamilelikte 20.den sonra hissetmeye başlıyormuş.
aksoyyy zeyzeynur ilk gebeliğin zaten tabi hafiften karnım var ama hani bazen bazı videolar çıkıyor karşıma böyle beş aylık işte hamilelerin karnı bayağı büyük oluyor diye
dil_n aksoyyy ayy evet onlara bende denk geliyorum aynı şeyi düşünmüşüz 😂 ama bence hemen göbeğin o kadar hızlı büyümemesi daha iyi ağırlık oluyor hareket kısıtlanıyor gece sağdan sola dönmek bile zorlaşır yani
zeyzeynur aksoyyy benimde çıkıyo ya hatta geçen hafta 16 haftalık karın gördüm kendimde anlık şüpheye düştüm hamilemiyim diye herkesin vücudu farklı ya belki iç karnımız geniştir ben buna yoruyorum ya
aksoyyy dil_n âmin âmin inşallah benim henüz kaşıntı yok ama dediğin gibi gün içerisinde bana bir şişkinlik falan oluyor böyle sabahları pek fazla belli değil
aksoyyy dil_n kesinlikle insan böyle görünce acaba ben dedim bir gariplik var diye böyle şey oluyor yani neyseki yarın kontrolüm var inşallah her şey yolundadır yani hepimiz için🐣🦋
aksoyyy dil_n evet kullanıyorum Laroş’un nemlendiricisini kullanıyorum bio yağ kullanıyorum lierac çatlak kremini daha almadım alacağım
dil_n zeyzeynur aksoyyy kızlar detaylı ultrason için ne yapacaksınız randevu almaya başladınız mı ya da doktor arayışı ? Benim olduğum yerde maalesef ki yok başka şehire yönlendiriliyor
dil_n zeyzeynur bence 20 hafta itibariyle atağa geçecek gibi geliyor ilk gebeliğimiz olduğu için karın kaslarımız da yavaş yavaş açılıyor 😊😊