Kızlar bi önceki reglim 5 mayıstaydı 3 haziranda olmam gerekiyordu hafif hafif lekelenme oldu 6 haziranda regl oldum rengi normalden çok farklı parlak kırmızıydı bimkere parçada düştü sonra şüpheye düştüm 10 haziranda idrar testi yaptım çok çok silik çıktı regl 12 hazirana kadar devam etti 12 haziranda birdaha test yaptım silik çizgi dsha belirgin olmuştu. Beta hcg verdim 69 çıktı 14 saat sonra birdaha verdim 97 yükseldi. Yarın tekrar vericektim ama yine hafif hafif kanamam oldu çok korkuyorum düşüyor mudur