Slmzhnm tip onceden randevu alinca ucretsiz sanirim bide asistanlar bakiyor. Biz 180 tl verdik randevuya vaktimiz olmadigi icin ve prof baksin istedik ama gene gitti asistani bakti. Her neyse 10 dk bile sürmedi elidir parmagidir bakmiyolar ic organlarina baktilar ve beni fazlasiyla korkuttular 4 bulgu bulup down sendromu riski yuksek amniyosentez yapalim oyleyse alabiliriz cocugu dediler gayet soguk bi sekilde.biz aglamaktan helak olduk 1 gun boyunca. Oteki gun 4 boyutlu ultrasonu olan bi ozel muayenehanesi olan nezih erdol isimli doktora gittik diger hastanelerde sira bulamadigimiz icin. Doktor evet kalbinde parlaklik var. Bagirsaklarda yok dedi. Ve bobrekteki genislik ve beyindeki kist sinirda degil bunlar cocuk buyudukce gececek seyler rapora yazilacak kadar risk iceren seyler degil gibi biseyler dedi. Cocuk sirtini karbina dayamis eger amniyo alinirsa dusme riski cok fazla alirken kanatirlar bu pozisyonda dedi. Ve bizi bir cok konuda daha bilgilendirdi. Ayrica bir cok saglikli denilen cocuk downlu dogabiliyo bunu genelleyemezler boyle burun kemigi gayet buyuk cocugunun dedi.Gel gelelim elhamdülillah kalp gecti, bobrek zaten sinirda degildi ama oda normale dondu, beyindeki sinirda olmayan kistte kayboldum. Nasipse 1 ayimiz kaldi saglikla kavusmak için n dua ediyorum. Tamam cocuk gercekten down sendromluda olabilir ama bunu aileye ihtimalini dahi haber vermenin bi adabi var. Ben tipi o sebeple onermiyorum canim. Git parasini verdigin yer parmak uclarina kadar saysin incelesin. 10 dk sürmüyor tip