merhaba canım kızlar 16 haftalık hamileyim bugün bir kliniğe gittim hastane değildi küçük bir klinik herkes çok methetti doktoru bende gittim ben ilk baştan beri erkek hissediyorum bir kızım var bütün belirtiler erkek yönünde şuan ama doktor kız dedi kesin mi dedim evet evet dedi sizce artık değişme ihtimali varmıdır sezeryan doğum yapıyorum evlat ayrımı yapmıyorum ama bir kızım var birde oğlum olursa çok sevinirim iki duyguyu da tadarim diye uzun lafın kısası değişir mi sizce 🥲🥺