feyzaa34 Ben 11 aralıkta lekenme gordum 13 aralıkta adet oldum. Ben ne zaman adet oldum kızlar ya🤦♀️ Lekenme şeysini saymiyoz dimi🙄 happy mom son adet ayarlamasını eşim yapmıştı oda 9 aralık yapmış son adeti bende 15+3 diyip duruyom😂😂😂 Bu terste bi işlik var😂😂😂😂
Bgun feyzaa34 canım doktor zaten bebek büyüklüğüne görede ilk 3 ay anlıyor ve sana söylüyor bizim geç döllenmeydi mesela adetten 1 hafta sonrayı baz aldı doktorumuz, ama yinede lekelenme zamanını başlangıç alabilirsin 🤣
Depresif_polyanna feyzaa34 onu sayman gerek canım başlangıç var çünkü. Az az gelse bile regl başlıyo sonuçta 😊