Bu günlere kadar kontrollü geldim +4 kilodayım başlangıç kiloma göre ama toplamda 9 kilo aldım verdiklerimle aslında.
Ama artık çok sık acıkıyorum akşam atıştırmak istiyorum, ekstra öğün yemek veya abur cubur, dışardan yemek, fast food tarzı istiyorum sizin de son zamanlarda böyle oldu mu ve çok hızlı kilo artışı oluyor mu son haftalarda söylenen gibi🥺