Mrvsmt bende dün gittiğimde 34+1 deyken 2050 falandı senin kilosu iyiymiş yine takma kafana inşallah bişey olmaz. Plesantada kan akışı azmış benimde plesanta yaşlanması oluyo sanırım 10 gün sonra gidicem yine asprin içiyodum onu bıraktım diğer ilaçlara devam ama ... senin yapacağın bişey yok dedi ama dikkat etmek lazım yinede ne yapacağımı bende bilmiyorum 38 e kadar dayanırız inşallah sağlıklı bi şekilde 😞