Kızlar kısmetse 10/11 hafta sonra doğuruyorum inşallah. Doğum şeklinde aşırı kararsızım. Bebeğe bırakmak istiyorum ama ya zamansız olursa. Çok panik biriyim ben acı eşiğimden emin değilim. Ama normal istiyorum bir yandan
Vajinal deformasyonlar
Genişleme
İdrar kısmının çökmesi
Yırtılma
Bebeğe gelecek bir zarar olur mu
Bunlar gibi sebepler gözümü korkutuyor
Sezaryenden de o kesi izi ve iyileşme süreci beni korkutuyor
Neye göre seçelim? Sebepleri neler? Neden tercih ettiğiniz doğum yönteminizi neye göre?