Canım ya seni yanlış yönlendirmek istemem ama sonuçta bu tansiyon ilacı ve az az verilir arttırılır sonra doktor ilacı keseceği zaman birden kesmez azaltarak keser antidepresan gibi düşün.şimdi senin normalde tansiyonun yüksekse bişey diyemem ama düşükse de birden 4 ilaç fazla gelecektir sen acaba çok aşırı dayanılmaz bir sancı diye mi tarif ettin yoksa niye 6 saate bir versin.İlk başta bi sabah akşam denemek lazım belki o şekilde geçecek.Cihaza da sokmadan doktorun tam olarak ne yapmak istediğini anlamadım.