kubrayurek bazı hastanelerin referans aralığı 0-5 bazılarının 0-7 oluyor diye biliyorum, bunun üzeri pozitif sayılıyor genelde, sizde referans aralığı yazmıyor ama iki günde bir kan verin, inşallah sağlıkla büyüsün varsa, yoksa da inşallah doğru zamanda sağlıkla nasip olsun size 💕